Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 17 februari 2018

Wat is het heerlijk om creatief bezig te kunnen zijn.

Iets meer dan een jaar geleden sloot de Craftorij waar ik in het designteam zat en mocht ik me aansluiten bij de designteams van Dutch Doobadoo en Noor Design.
Twee teams met ontzettend leuke mensen.
Twee teams waarbij ik aan de gang mocht gaan met
de gave nieuwe collecties die uitgebracht werden door beide firma's.
Het heeft me vele creatieve uurtjes bezorgd waarbij ik mezelf ook regelmatig
goed heb kunnen uitdagen.
Heerlijk om even met mijn handen bezig te zijn,
mijn gedachten te verzetten, te ontstressen.
Ook als ik soms moe was, dook ik vaak achter mijn hobbytafel en genoot
van de creaties die ontstonden.
Het in slaap vallen op de bank gebeurt steeds minder.
Het is echt genieten om met hetgeen je maakt, anderen te mogen inspireren.
Daarom geniet ik ook zo van het geven van workshops.
Komende tijd staan er weer 2 gepland:


 
Zaterdag 3 maart: Foto op canvas



 
Zaterdag 26 mei: Workshop gelli plate technieken.
  
Deze workshops geef ik bij Noor en Zo in Waspik
 
Ook mag ik met mijn groep op school aan de gang gaan met Creall producten.
Creall is een hobbymerk van mooie creatieve verbruiksmaterialen voor school en hobby.
En wat is het genieten om met deze materialen de kinderen bezig te zien.
Inmiddels staat daar mijn eerst  blogbericht online.
Mocht je het leuk vinden om mijn voorstelbericht daar te lezen, dan is hier de link naar dat bericht.
 
Eigenlijk ben ik al van kinds af aan creatief bezig geweest, maar ik had 30 jaar geleden nooit voorspeld dat ik zo enorm zou gaan genieten van het creatief bezig zijn en welke geweldige kansen ik hierdoor heb gekregen.
 
 
 

1 opmerking:

SylS creaties zei

Prachtig, de kleuren die je gebruikt hebt, geweldige combinatie!
groetjes,
Syl