Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 25 januari 2018

De nieuwe februari collectie van DDBD. Een bloghop.

Hallo allemaal.
 
De nieuwe februari collectie van Dutch Doobadoo ligt weer in de winkels.
Met deze bloghop wil het Design Team jullie inspireren om
met deze materialen aan de gang te gaan.
Kijk maar eens naar al het moois dat verschenen is:
 




 
Voor deze bloghop ben ik aan de gang gegaan met het hartjesdoosje.
Zoals jullie denk ik al wel in de gaten hebben, vind ik het enorm leuk om zelf papier te bewerken om ergens voor te gebruiken.
Mijn voorraad zelf bewerkt papier is hierdoor best groot.
En ook allerlei restjes bewaar ik.
Voor dit leuke doosje vond ik nog zo'n mooi restje papier.
Omdat ik dit achtergrondje nu wat saai vond, heb ik het papier nog verder bewerkt met een mask.
Deze leuke mask is ook nieuw deze maand (art.nr.. 470.715.124).
 
 
 
Rechts kun je zien hoeveel mooier dit papier wordt door de mask en distress inkt erbij te gebruiken.
 
Mijn doosje is zo geworden:
 
 
 
Aan de zijkanten van het doosje heb ik touwtjes bevestigd,
zodat ik er een soort tasje van gemaakt heb.
 
 
Nu nog een cadeautje erin stoppen en dan kan ik het geven aan
iemand die dit wel verdiend heeft.
 
Hebben jullie al gezien dat Dutch Doobadoo nu ook craftsheets in de collectie heeft?
Een craftsheet is heel oneerbiedig gezegd een kliedermat.
Ideaal om te gebruiken als je met mixed media materialen werkt.
Ik zou niet meer zonder kunnen.
 
Monique zal jullie op haar blog laten zien wat je nog meer voor moois
met deze nieuwe collectie kunt maken.
 
Mocht je kans willen maken op die super prijs die DDBD weer bij deze bloghop ter beschikking gesteld heeft, vergeet dan niet hieronder een reactie achter te laten.
Veel plezier met de verdere bloghop.
 
Groeten Hanny.
  


19 opmerkingen:

sylvia zei

'n mooie creatie heb je er van gemaakt.
Groetjes sylvia koning

Betha Horsmeier-Bouter zei

Erg leuk, het hart met mixed media! Groetjes Betha

Bea zei

Wat een prachtige en fleurige kaart Hanny, wordt je vrolijk van....

groetjes Bea.

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi vrolijk dit leuke hart groetjes maartje

Wijnanda zei

Mooi kaartje. Vrolijke kleuren!

Familie Ef Milder, Gendt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Familie Ef Milder, Gendt zei

Een hartstikke mooi kaartje

By XaLu zei

Wat een heerlijk vrolijk doosje. Ik vind het super gemaakt. Leuk dat masken, ik het het zelf nog niet geprobeerd, maar vind het prachtig!

Groetjes,
Nicole

Diana zei

Hier wordt ik helemaal blij van! Zo mooi! Morgen maar eens gaan shoppen ...

Xx

Sylvia kaarten en zo. zei

Fleurig doosje Hanny!

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw wat een mooi😍😍 cadeaudoosje. Zeker leuk om daar je cadeautje in te geven en om in te ontvangen. Groetjes Monica

Vlindert zei

Toen ik je naam aantikte wist ik.....dit wordt kleur!! Maar mooi gedaan !!!
Groetjes Aag

Alice zei

Wat een super leuk doosje/tasje. He leuk en weer hartjes 😍 ik ben er helemaal verliefd op. Groetjes alice

Creaine zei

wow prachtig, die had ik op facebook ook al gezien! Leuk die bloghop!
groetjes Ine

Unknown zei

Prachtige kaart met mooie kleuren 😃

Thera Rolleman zei

Wat een lief doosje en zo stoer afgewerkt met die gave mask. Ik word helemaal vrolijk van die kleuren. Groetjes, Thera

marjo van soest-van holst zei

wat een erg leuk doosje van het hartje.
Groetjes, Marjo

Sonja zei

Zo'n mooi doosje is leuk om te geven, maar zeker zo leuk om te krijgen. Je hebt je best gedaan hoor.

sanpiseth40 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.