Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 31 december 2017

Give away.

Vandaag al weer de laatste dag van 2017......
Een jaar met veel dingen om dankbaar voor te zijn.
Een jaar van hard werken.
Maar ook een jaar waarin ik vele momenten genoten heb van mijn hobby.
Een jaar met veel lieve mensen om me heen.
Een jaar waarin ik veel creatieve kansen gekregen heb.
Een jaar dat weer voorbij gevlogen is.



Omdat ik hier enorm dankbaar voor ben, wil ik iemand een cadeautje geven.
Mocht je er blij van worden om een aantal unieke, originele PL kaartjes van mij te krijgen, laat dan een reactie onder dit bericht achter.
Het zijn allemaal kaartjes die ik afgelopen jaar gemaakt heb.
Omdat ik bij het maken van PL kaartjes er altijd een bakje met stansjes naast heb staan om de kaartjes aan te kleden, doe ik ook dit erbij.
Zodat je je eigen gemaakte kaartjes ook verder kunt afmaken.

Je kunt tot en met donderdag 4 januari onder dit bericht een reactie achterlaten als je dit pakketje hebben wilt. Vrijdag zal ik random iemand kiezen die dit pakketje van de foto toegestuurd krijgt.


Allemaal een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2018!

20 opmerkingen:

Ria zei

Hanny, ik geniet altijd van jouw kaartjes en geeft mij dat weer leuke ideetjes.
Ik loot graag mee om wat mooie kaartjes van jou te mogen ontvangen.
Fijne jaarwisseling en een spetterend gezond 2018!
Groetjes, Ria

Sinikka zei

Wat fijn om te lezen dat je zo een enorm mooi jaar hebt gehad. Ik werd altijd blij als ik je creaties langs zag komen. En ben blij voor de glimlach die deze kleurrijke kaarten mijn jaar iets beter hebben gemaakt.
Ik loot graag mee met deze give away en hoop dat je in 2018 ons met nog meer creaties blij maakt.
Fijne jaarwisseling
Sinikka

Linda zei

Hoi wat leuk om te lezen dat je zo'n lekker jaar achter de rug hebt op creatief gebied. ik vond het ook leuk om te zien dat je workshops mocht geven. Ik kijk graag naar je eigen creatief en doe veel inspiratie op!
Ik zou graag je pakketje winnen want ik word er helemaal vrolijk van al die frisse kleurtjes!
Lieve groet en alles goed voor 2018!
Linda

Marga's place zei

Wat een leuk gebaar van jou! Ik doe graag mee, want ik vind ze mooiii.
En voor jou ook een fijne jaarwisseling en een heerlijk 2018.

carla zei

Altijd mooie en interessante dingen op je blog te zien.
Ook dit berichtje vind ik natuurlijk heel, heel leuk om te lezen en ik doe graag mee met de verloting.
Nog een fijne jaarwisseling en een mooi, gezond en creatief 2018 toegewenst.
Groetjes,
Carla

marielouise zei

Ik geniet van je blog berichten en natuurlijk doe ik graag mee met de verloting . En voor jou ook een fijne jaarwisseling.

scrapsylz zei

Tof! Ik vind jouw kaartjes altijd heel vrolijk en kleurrijk en ben blij dat ik 2 workshops bij je heb gevolgd, zodat ik ze nu ook allemaal zelf maak. Alleen al voor je bakje met stansjes doe ik mee, want dat zijn uiteraard weer andere dan wat ik zelf heb.
Uiteraard wens ik je een mooi 2018, met veel gezondheid, geluk en creativiteit!

Claudia's kaartjes zei

Oh, Hanny, dat lijkt mij zo leuk. Vooral omdat ik in 2017 het plezier heb mogen ontdekken van pl kaartjes te maken. Ik zo wel weten wat ermee doen. Voorol in mijn pl albums zouden ze mooi staan als aanvulling.

Ik wens jou en je familie ook mijn beste wensen toe.

grtjs
Claudia

Anneke zei

Jij hebt altijd van die mooie kaartjes,Dus ik loot erg graag mee.
Ik ben net met pl.bezig en heb al aardig wat voorbeelden van jou gezien en op foto gezet. Dus Hannie ga zo door en hopelijk maak je nog meer mooie voorbeelden. Ik wens je een goede jaarwisseling en een goed en heel gezond gelukkig 2018. Groetjes van Anneke.

Theresia zei

Ik zie je mooie kaartjes vaak voorbij komen. Ze zijn erg inspirerend. Ik wil dan ook graag een gokje wagen.
Groetjes, Trees

els bennink zei

mooie kaartjes ik doe ook graag mee

Unknown zei

Hanny, ik geniet van je creaties, als ik meer tijd zou hebben, wil ik het ook gaan leren, dus ik zou het fantastisch vinden, als ik een kaartje van j zou winnen. gr. Lia

Unknown zei

prachtge kaartjes Hanny, ik doe ook graag mee om je kaartjes als inspiratie te gebruiken want zelf maken is toch het alleleukst. Lieve groetjs van Ina

Wolwebwinkel zei

De kaartjes zijn echt supermooi, wie wil daar nu niet een paar van krijgen? Ik wel!

Een creatief 2018 gewenst!

Unknown zei

Hanny wat een ongelooflijk lief gebaar. Je kaartjes zijn altijd zo mooi dat iedereen er gelukkig van xal worden om een give a way van jou te krijgen. Ik loot dan ook graag mee. Dat 2018 ook maar een mooi en dankbaar jaar zal zijn met nog meer mooie creaties😊

Marja zei

ik zou wel een mooie kaart willen ontvangen geniet zo van de mooie crea.s

gelukkig en creatief 2018

dvdschuur zei

Wat een super leuke give away.
Ik ben altijd zo jaloers op jou kaartjes!

Mirella zei

Wat een superleuke give away! Ik vind jou kaartjes altijd zo ontzettend mooi om te zien. Ik doe graag mee om een kans te wagen om deze te winnen. Ik wens je een creatief 2018!

Wiebine zei

oh wat een leuk idee zeg, ik zag jou kaartjes al eens vaker voorbij komen en vind ze prachtig. Een mooi geheel en voor veel mooier dan gewone gekochte kaartjes!
ik doe graag mee, ik wens je een ontzettend gelukkig, creatief en gezond 2018!
Wiebine

gerrie zei

Geweldig en wat lief, ik heb al gezien en gehoord dat jou kaartjes geweldig zijn. Ik ben een beginner dus moet nog veel leren. Daarom loot ik heel graag mee
Groetjes Gerrie