Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 27 april 2017

Bloghop Dutch Doobadoo eind april.

Ook deze maand komt er weer een nieuwe collectie leuke artikelen van Dutch Doobadoo met dit keer als thema: sprookjes.
Dutch Doobadoo organiseert weer een bloghop waarbij de verschillende designteamleden je willen inspireren met voorbeelden die gemaakt zijn met deze nieuwe producten.
Je kunt met deze bloghop een leuk pakket DDBD producten winnen .

Wat moet je doen?
  • Ga tussen 27 april t/m 29 april 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Ik ben met de Dutch mask art A5 470.715.104 aan de gang gegaan. 
Deze ruitjesmask heb ik gebruikt in combinatie met de gelli plate en distress inkt.

De quote 'Wacht niet op bijzondere momenten, maar maak gewone momenten bijzonder.' is erg waardevol voor mij. Het leven is tenslotte niet altijd een sprookje....



De volgende blog die je kunt bekijken is van Anke

24 opmerkingen:

Valerija zei

Wonderful! I love it!

annie zei

Wauw gaaaaf!

Marga's place zei

Wat zijn de kleuren mooi. Dit is voor mij een voorbeeld om na te maken ๐Ÿ˜Š

Ela zei

Wat mooi zeg, goed bedacht deze layout! Groetjes Ela

Hetty P. zei

Wat een bijzondere kaart heb je gemaakt.
Wat een kleuren, super gaaf.
Groetjes van Hetty

ivoorwit.blogspot.com zei

Zo mooi gemaakt! Mooie tekst.
Groetjes, Thea

Angelique zei

Bijzonder kaart heb je gemaakt en een hele mooie tekst heb je gebruikt.
groetjes Angelique

Bea zei

Supermooie gedaan Hanny, prachtige tekst....

groetjes Bea.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig gemaakt Hanny en hele mooie tekst! Groetjes Betha

Unknown zei

Wat mooi gemaakt. heel gaaf.
Groetjes Annette

martine zei

Wat een simpel, maar mooi kaartje!

martine zei

Wat een simpel, maar mooi kaartje!

Unknown zei

Heel mooi Hanny en mooie kleurtjes.

Groetjes van Louwina

Marianne zei

Erg mooi!
Groetjes Marianne

Marly zei

Ik heb deze mask ook gelijk gekocht, vind hem erg gaaf en mooi uitgewerkt !

Ingrid@64 zei

Mooi met de mal in mn hand gestaan maar geen idee wat er mee te doen .wordt terug naar de winkel is te leuk dit .

Gr Ingrid

Fia zei

Geweldig leuke producten weer, en daarvan een mooie kaart gemaakt.
Groetjes Fia

Made by Nicolette zei

Zรณ waar die quote! Leuk gedaan met de gelli plate.

Groetjes Nicolette

Petra L zei

Heel bijzonder mooi. Ik kan er niet meer van maken.

Lieve groet, Petra

Cobie zei

Leuke kaart!
Groetjes Cobie

Unknown zei

Mooi aparte kaart ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Anja zei

Wat een prachtige kaart! En je tekst kan ik me helemaal in vinden, dat zou iedereen moeten doen!
Groetjes Anja

Anoniem zei

Super gave kaart Hanny!
Leuk met de teksten erop.
Heel apart!
Groetjes Jannie

Carmeij zei

Een leuke kaart in mijn favoriete kleur. De tekst is inderdaad heel mooi en kan ik me zeer zeker in vinden :)