Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 22 augustus 2014

Journaling

Foto's zeggen vaak al genoeg vind ik en daarom voorzie ik niet alle foto's van een stukje journaling.
Maar er zijn natuurlijk ook foto's waarbij een stukje journaling juist iets toevoegt, of momenten die je anders gemakkelijk zou vergeten en door zo'n stukje journaling blijft het in je herinnering als je later weer de foto's bekijkt.

Get it Scrapped heeft op haar blog een artikel over journaling staan.

Op de blog van Nicole Samuels kun je 12 ideeën voor journaling vinden. Bij dit artikel zie je ook veel foto's van voorbeelden.

Op de blog van Paperclipping kun je 47 vragen vinden die aanleiding kunnen zijn om met journaling over jezelf aan de gang te gaan.

Op de blog van everything about scrapbooking vind je 11 journaling tips.

Het lijkt me leuk om mijn eigen scrapwerk eens door te bladeren en te bekijken hoe ik daar de journaling gedaan heb.
Het volgend blogbericht zal gaan over de journalng zoals ik deze gedaan heb.

Geen opmerkingen: